neljapäev, juuli 06, 2006

Jõudu!

Noh, hakkame jälle.

Kuus uued sõnad.

Puru tähendab 'litter' inglise keeles.

Peeter paneb purru pruugikastisse.

Jahmuma tähendab 'to be startled' inglise keeles.

Priit oli jahmunud Chalice valju hiphop-ist.

Nüüd meil on viga ja vigane. Viga tähendab 'mistake' ja vigane tähendeb 'defective.'

Nokia tegi viga. Mu uus mobiiltelefon on vigane.

Järgmine on looja. See tähendab 'maker' või 'creator' inglise keeles.

Minu naine on suur looja. Ta tahab kirjutada kokku aeg.

Viimane päevasõna on hiljuti. See tähendab 'lately' või 'recently.'

S L Õhutleht kirjutas hiljuti et Arnold Rüütlil on vallaslaps venemaal.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuus uued sõnad.
Kuus uut sõna.

Puru tähendab 'litter' inglise keeles.
Nope. Puru is something like 'grinding', 'crumbs'. Bread crumbs is 'leivapuru'. Litter=prügi.

Peeter paneb purru pruugikastisse.
Peeter paneb prügi prügikasti.

Priit oli jahmunud Chalice valju hiphop-ist.
Priit oli jahmunud Chalice'i valjust hiphopist.

Nokia tegi viga. Mu uus mobiiltelefon on vigane.
Almost, only: Nokia tegi vea.

Minu naine on suur looja. Ta tahab kirjutada kokku aeg.
'Loomeinimene' would suit better but it's not bad ;) But: Ta tahab kogu aeg kirjutada.

Giustino ütles ...

Nope. Puru is something like 'grinding', 'crumbs'. Bread crumbs is 'leivapuru'. Litter=prügi.

Ma võtsin seda eesti-inglise sõnaraamatust. Sa oleks üllatunud kui palju sõnad on valed seal!